Tilaus- ja toimitusehdot
Tilaus- ja toimitusehdot
Kuluttajaverkkokaupan sopimusehdot
Voimassa 1.11.2024 alkaen
Yleistä
Joy Licious (y-tunnus 2549401-9) verkkokauppa (jäljempänä verkkokauppa) myy kuvauspaketteja, peruukkien stailauspalveluita sekä keinokuituisia hiuslisäkkeitä yksityishenkilöille Manner-Suomen sekä Ruotsin alueella.
Verkkokauppa voi muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti. Tutustu toimitusehtoihin ennen kuin teet tilauksen verkkokaupasta.
Yhteystiedot:
Yritys: Joy Licious
Sähköposti: joy.licious.domina@gmail.com
Postiosoite: Ahtialantie 275, 15340 Lahti
Puhelinnumero: 050 567 1956
Tuotteet ja hinnat
Tuotteiden hinnat ja ominaisuudet on esitetty verkkokaupassa. Ilmoitetut hinnat ovat voimassa toistaiseksi tai verkkokaupan tuotetiedoissa erikseen ilmoitetun ajan.
Jos verkkokaupassa ollut virheellinen hintatieto poikkeaa niin huomattavasti tuotteen todellisesta hinnasta, että asiakkaan olisi pitänyt ymmärtää kyseessä olevan virhetiedon, virheellisenä ilmoitettu tuotteen hinta ei sido verkkokauppaa.
Tilaaminen
Tilaaminen tapahtuu siirtämällä valitut tuotteet ostoskoriin. Jos sinulla on erityistoiveita tai kysyttävää tilauksesta, voit jättää viestin ostoskorista löytyvään lisätiedot-kenttään tai laittamalla sähköpostia osoitteeseen joy.licious.domina@gmail.com
Tilauksen yhteydessä sinun on ilmoitettava seuraavat tiedot:
- nimi
- osoite
- sähköpostiosoite
- puhelinnumero, johon voi lähettää tekstiviestin
Tilausten noutoilmoitukset lähetetään tekstiviestinä ja/tai sähköpostitse. Vastaat siitä, että verkkokaupan tilauslomakkeeseen antamasi tiedot ovat oikeat. Tilaamalla verkkokaupasta sitoudut noudattamaan toimitus- ja käyttöehtoja.
Tilausilmoitus ja tilausvahvistus
Asiakkaalle lähetetään hyväksytyn ja onnistuneen maksutapahtuman jälkeen sähköpostitse tilausvahvistus, jonka myötä syntyy sitova tilaus. Tilausvahvistus sisältää tilauksen keskeiset tiedot sekä tiedot peruuttamisoikeuden käyttämisestä. Jos emme jostakin syystä voi vahvistaa tilausta, ilmoitamme siitä mahdollisimman pian.
Maksutavat
Voit maksaa verkkokaupan tilauksesi seuraavilla maksutavoilla:
- Yleisimmät pankki- ja luottokorttimaksut
Maksupalvelutarjoaja:
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Shopify Payments (Shopify Payments Terms and Conditions) Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Toimitustavat ja toimituskulut
Varastotuotteet lähetetään 1–5 arkipäivän kuluessa tilauksesta. Mikäli tuote on loppunut varastostamme, tai ilmenee muita toimitusvaikeuksia, otamme sinuun yhteyttä. Tilaustuotteet ja stailauspalvelu toimitetaan sopimuksen mukaan.
Toimitusaika riippuu valitusta toimitustavasta. Normaalista poikkeavien toimitusaikojen kohdalla olemme yhteydessä asiakkaaseen. Toimituskulut sisältävät toimitus- ja pakkauskulut ja niiden hinnat ovat näkyvissä kassalla, ennen tilauksen maksamista.
Tilaus toimitetaan ilmoittamasi toimitusosoitteen mukaisesti lähimpään noutopisteeseen. Saat tilauksen saapumisilmoituksen sekä ohjeet tilauksesi noutamiseen tekstiviestitse ja/tai sähköpostitse.
Mikäli tilausta ei noudeta ajoissa, se palautuu verkkokauppaan. Lunastamaton paketti ei ole asiakaspalautus eikä pakettia postiteta uudelleen automaattisesti. Veloitamme noutamattomasta lähetyksestä 10 € postituskulut.
Kuluttaja-asiakkaan peruuttamisoikeus
Peruuttamisilmoitus
Peruuttaminen tapahtuu tekemällä peruuttamisilmoitus 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Peruuttamisilmoituksen voi tehdä vapaamuotoisesti esimerkiksi sähköpostilla joy.licious.domina@gmail.com
Jos peruuttamisajan viimeinen päivä on lauantai tai pyhäpäivä, peruuttamisilmoituksen voi tehdä myös seuraavana arkipäivänä. Tilauksen noutamatta jättäminen ei korvaa peruuttamisilmoitusta.
Tavaroiden palauttaminen
Varastotuotteiden (irtolisäkkeet ja tarvikkeet) voi palauttaa ainoastaan avaamattomassa alkuperäispakkauksessa. Asiakas vastaa palautuskustannuksista. Verkkokauppa ei ota vastaan postiennakkolähetyksiä.
Palautettavat tuotteet on jätettävä kuljetusyhtiön kuljetettavaksi 14 päivän kuluessa peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Liitä palautukseen seuraavat tiedot: nimi, osoite, puhelinnumero ja tilinumero.
Kuvauspalveluissa ei ole palautusoikeutta. Katso erikseen Kuvausehdot.
Peruukin stailauspalvelu on yksilöllistä käsityötä, eikä sillä ole palautus- tai hyvitysoikeutta.
Palautusosoite:
Joy Licious
Ahtialantie 275
15340 Lahti
Jotta sinulla on oikeus peruuttamistilanteessa saada maksamasi hinta kokonaan takaisin, sinun on pidettävä vastaanottamasi tavara olennaisesti muuttumattomana ja vähentymättömänä. Pakkaa tuotteet siten, että ne eivät pääse vaurioitumaan kuljetuksessa. Mikäli tuote pääsee vahingoittumaan paluumatkalla huolimattoman paketoinnin vuoksi, vastaat tästä aiheutuneesta vahingosta. Pyydäthän lähettämisestä kuitin, jotta voit osoittaa palautuksen tehdyksi.
Jos otat tavaran käyttöösi, vastaat tavaran arvon alenemisesta. Jos tavara on olennaisesti muuttunut tai vähentynyt, verkkokaupalla on oikeus periä tavaran arvon alenemista vastaava summa. Jos tavara on muuttunut käyttämisen vuoksi myyntikelvottomaksi, verkkokauppa voi kokonaan kieltäytyä palauttamasta maksamaasi kauppahintaa.
Maksun palauttaminen
Kauppahinta palautetaan sinulle viimeistään 14 päivän kuluttua palautetun tuotteen saapumisesta. Palautamme kaikki saadut suoritukset lukuun ottamatta ylimääräisiä kustannuksia, jotka ovat aiheutuneet valitsemastasi muusta kuin verkkokaupan tarjoamasta edullisimmasta vakiotoimitustavasta.
Verkkokaupalla on oikeus pidättyä maksujen palautuksesta, kunnes tavara on palautettu tai olet osoittanut lähettäneesi tavaran takaisin, esimerkiksi palautuskuitilla. Maksamme palautettavat maksut samalla maksutavalla, jota olet käyttänyt alkuperäisen tilauksen tekemisessä.
Takuu kuluttaja-asiakkaille
Verkkokauppa ei vastaa aikaisempien myyntiportaiden myöntämistä takuista. Asiakas hyväksyy tämän hyväksyessään nämä sopimusehdot.
Reklamaatiot
Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksessa, se ei vastaa tilausta tai on virheellinen, asiakasta pyydetään ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Toivomme pikaista yhteydenottoa asian selvittämiseksi.
Verkkokaupan 14 päivän peruuttamisoikeus ei rajoita kuluttaja-asiakasta vetoamasta virheeseen tämän ajan jälkeen. Mikäli asiakas on saanut virheellisen tai väärän tuotteen, verkkokauppa vastaa virheestä, tuotteen palautuskuluista ja muista velvoitteista kuluttajansuojalain mukaisella tavalla.
Asiakaspalvelu
Mikäli sinulla on kysyttävää tilaamiseen liittyen, olethan yhteydessä sähköpostitse. Yhteystiedot: joy.licious.domina@gmail.com
Vastuunrajoitus
Verkkokauppa ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä välillisestä tai välittömästä vahingosta muutoin kuin mitä kuluttajansuojalain tai muun lain pakottavista velvoitteista johtuu. Verkkokauppa ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista vahingoista.
Reklamaatiot ja riitojen ratkaisu
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).